Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@ Aha, 20:23 uur, WindowsUpdateDiagnostic.diagcab = Windows Update troubleshooter = probleemoplosser voor Windows Update. De pagina waarnaar ik verwees https://support.microsoft.com/en-us/kb/971058 https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/971058 en de pagina die jij gebruikt hebt http://windows.microsoft.com/en-us/windows/troubleshoot-problems-installing-updates http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/troubleshoot-problems-installing-updates bieden diezelfde WindowsUpdateDiagnostic.diagcab = Windows Update troubleshooter = probleemoplosser voor Windows Update. In mijn reactie van 17:22 uur stelde ik voor Windows Update troubleshooter (WindowsUpdateDiagnostic.diagcab) uit te voeren. Het was niet mijn bedoeling te suggereren de handmatige aanpak te volgen. Ik hoop dat de WindowsUpdateDiagnostic.diagcab (Windows Update troubleshooter) je probleem kan oplossen. N.B. Denk daarbij aan wat ik 17:22 uur aangaf: voer dat zo mogelijk offline uit, en herstel daarna je Windows Update instellingen voordat je je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):