Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Sjeemig wat een naïevelingen op security.nl - of spelen jullie allemaal advocaat van de duivel? Met als bijwerking dat amateuradmins denken "zie je wel, zelfs op security.nl staan velen achter het concept van denk vooral aan jezelf en niet aan de sukkels die hier inloggen"? 28-05-2016, 11:51 door Anoniem: Je verzekeraar heeft vast een beperking dat je max. 5 keer mag proberen voor het account volledig wordt geblokkeerd? Als dat in alle gevallen zo zou zijn, volstaat een pincode van 4 cijfers; op je bankpas is dat ook goed genoeg (zo goed dat skimmers veel moeite doen om ook de ingetikte pincode te achterhalen). Vermoei me dan niet met minstens 8 karakters met daarin tenminste 1 kleine-, 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 leesteken, waarin bovendien niets van je eigen naam en de naam van de site mag terugkomen. Probleem: bij de meeste sites werkt account lockout geheel niet of kan worden omzeild. En, "omdat de klant er toch bij moet kunnen" treden er, na account lockout, vaak "wachtwoord vergeten" mechanismes ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):