Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-06-2016, 10:52 door Anoniem

Oproepen van de overheid om het paspoort af te schermen en deze nooit af te geven om identiteitsfraude te voorkomen leidt tot een groeiend aantal klachten van reizigers.[...] Belangrijk is daarbij dat het burgerservice-nummer wordt afgeschermd Moet het probleem niet terug gelegd worden bij de overheid. Die heeft dit ontwerp van het paspoort bedacht. En dat blijkt nu kwetsbaar te zijn voor identiteitsfraude. Dit zou op zijn minst tot miljoenen-claims moeten kunnen leiden als er bewijzen zijn van identiteitsfraude. (maar dan is het al te laat) Opties: - Verplaats het bsn nummer naar een andere pagina van het paspoort - Vermeld het bsn nummer niet meer op het pasppprt. (Zou niet nodig moeten zijn, want een paspoort heeft zelf een eigen uniek nummer) - Maak alle teksten die niet gekopieerd mogen worden, kopieer-veilig (Nog beter, ontwerp een nieuw paspoort/ID-bewijs waarin de identiteit van de burger wel goed beschermd is) Instructies naar bedrijven wat ze wel/niet mogen doen, helpt niet. (die verbergen zich ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha