Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2016, 06:02 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Ik zou er sowieso van uit gaan dat wanneer je een bedrag schuldig bent aan Intrum Justitia dat zij je hierover per brief informeren en niet per e-mail. Dat snijdt hout! Ze sturen maar een brief. Die klep in mijn voordeur is geduldig. Ik ben totaal immuun voor dreigmail met financiële basis. (99,9% Phishing-guaranteed) Gisteren had ik er al weer een van die nep-KPN. De sukkels! Hersenloos gezwam over een onbetaalde factuur van € 1100. Ik neem nog niet meer de vrije tijd om er de altijd aanwezige stijl- en/of grammaticafouten uit te vissen (vond ik voorheen leuk) Mijn reactie? >> delete! Mail van Incassobureau's? >> delete! Van alle aankopen houd ik gedateerde aantekeningen bij. Dus niets ontgaat me qua betalingstermijnen. Per e-mail verstuurde aanmaningen die geen link hebben naar voornoemde aantekeningen krijgen bij mij zonder ook maar een regel omlaag te scrollen over wat er verder aan zwetspraat wordt gebabbeld in het voorbeeldvenster van Outlook een delete! (Over tot de orde van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha