Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2016, 14:20 door Anoniem

Door karma4: Het enige wat nu anders gaat is dat het registreren zelf aan een account voor service garantie als je dat nodig vind. Jij vindt dat kennelijk een kleinigheid, er zijn mensen die daar heel anders tegenaan kijken. Je hoeft het persoonlijk niet met ze eens te zijn maar doe niet alsof het maar een kleinigheid moet zijn voor mensen die nou net dat geen kleinigheid vinden. Vergelijkbaar met een sense of stofzuiger. Dat je eerst bij de winkel van aanschaf moet zijn is een nl verplichting voor consumenten. Het punt is dat je die stofzuiger niet bij de fabrikant koopt maar bij de winkel, dát is de partij waar je zaken mee hebt gedaan. Wat jij ziet als een plicht van de consument om eerst bij winkel aan te kloppen is het omgekeerde: een verplichting van de winkel om garantie en ondersteuning te bieden voor wat ze verkopen. Je mag het ook rechtstreeks bij ms kopen ze hebben een internetwinkel. Office home use onder bedrijfsvoorwaarden van je werk loopt die weg af. Ja, alleen doen de meeste mensen dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha