Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wanneer kan je een waarschuwing van het NCSC verwachten en wanneer niet? Ik krijg de indruk dat het NSCC alleen voor phishing wil waarschuwen als een partner ze een waarschuwing geeft en ze anders net doen alsof hun neus bloed. Bij bedrijven die groot genoeg zijn om een CEO en CFO te hebben worden bijna dagelijks pogingen met fraude gedaan om onterecht geld of goederen te krijgen. Als je een beetje op het www zoekt krijgje een indruk. valse papieren facturen met echt lijkende logo's en websites. Fraudeurs die zich voordoen als ontevreden klant en producten gratis krijgen doordat ze weten hoe de klantenservice werkt en waar er geen controle is. Fraudeurs die met social engineering opbellen als medewerker en zo opdrachten laten uitvoeren om diensten of producten aan te schaffen. En nog veel en veel meer. Dat soort bedrijven zijn groot genoeg om die risico's te kennen en er zelfs aparte anti-fraudecontrolers voor in dienst hebben of al jaren peperduur voor inhuren. Waarom waarschuwt het NCSC nu dan pas voor ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):