Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Heel begrijpelijk. DigID is immers het vehikel wat men koos om de burger on-line netjes te kunnen identifiiceren; het lijkt dus een logische beslissing. Idealiter houdt dit in dat men nu meer tijd kan nemen voor mensen zonder DigID, of voor mensen die DigID niet begrijpen, hun credentials kwijt zijn en niet een dure brief willen laten sturen etc. Maar ik ben "bang" dat het in de praktijk anders werkt. Je moet naar mijn ervaring om aangifte te doen op het bureau van te voren bellen en een afspraak maken, anders kom je niet aan de bak. En dan heeft Hermandad de wat rare gewoonte te denken dat je gewoon wel even een paar uurtjes vrij kunt nemen, want je kunt meestal alleen tijdens kantooruren aangifte doen. Veel mensen zullen denken "laat maar" en dus geen aangifte doen. Dat geldt ook voor mensen - en dat zijn er best nog veel - die DigID niet snappen, of hun gegevens kwijt zijn. Hoe vaak gebruik je het immers.. De statistieken van volgend jaar kunnen best eens een mooie verbetering van de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):