Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-07-2016, 05:19 door Anoniem

Dit gebeurt al heel veel bij buitenlandse telkom providers en dan krijg je allerlei reclame voor geschoteld. Met iOS en wifi/bluetooth tracking zelfs al heel gericht omdat je langs een winkelraam bent gegaan en voor je login screen. Heel vervelend!! Ik ben dat voor mijn eigen telefoon, zonder contract heel erg zat. Providers mogen de instellingen op mijn toestel niet ongevraagd veranderen, want ben ik weer in een ander land, met een ander SIM kaart dan werkt m'n toestel opeens weer niet meer. Oplossing is voor vaak een network reset te doen en dan gaat het weer. Alleen moet je dan vaak handmatig MMS en de internet access instellen. Heerlijk dat gekloot onder tijdsdruk, zeker wanneer met een operating system upgrade deze setting mogelijkheden weer dieper verborgen worden. Nu gebruik ik daarom vaak een aparte 'Mifi' per land met een prepaid SIM daarin, en alles gaat dan daarover. Ja ik ben slecht op m'n normale GSM nummers te bellen; (flightmode, only wifi on en bluetooth on) , maar des te beter en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha