Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2016, 17:26 door Anoniem

Door Rotsmoel: Hadden ze zich nu maar eerder gerealiseerd dat je niet je hele hebben en houden op FreekBook moet gooien. Medewerkers verplichten om hun naam te verspreiden is zelden in het voordeel van de werknemer. Zonder social media of internet bestond dit probleem voor werknemers ook al. Of social media bestaan doet er dan ook niet toe. Wat er toe doet is of je als werkgever de namen van je medewerkers wil misbruiken om er zelf vermeend beter van te worden. En dan behoor je als werkgever met een goede onderbouwing te komen. Helaas lijken de beleidsmakers van KLM geen zin te hebben om te bedenken of hun idee om namen te gebruiken nu werkelijk goed is voor het bedrijf en de werknemers. De enige verklaring waar ze mee komen is dat het als bedrijf persoonlijker wil overkomen. Het plan klinkt als een bekende goedkope taktiek om de suggestie te wekken dat je een bedrijf bent met persoonlijke aandacht. Dat zijn taktieken die je ziet bij bedrijven die budget producten en diensten leveren en dat over willen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha