Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-07-2016, 21:24 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Hulde! Helemaal mee eens. Ik verbaas me er ook over dat een overheidsbedrijf alleen korting geeft in ruil voor persoonsgegevens. Albert Heijn mocht geen persoonsgegevens eisen in ruil voor prijsverlaging met de bonuskaart. Albert Heijn is een commercieel bedrijf. Waarom zou NS wel mogen wat Albert Heijn niet mag? Daar komt nog bij dat NS weliswaar in naam ook een commercieel bedrijf is, sinds de privatisering, maar dat iedereen weet dat dit in werkelijkheid niet zo is: NS is 100% eigendom van de staat, en heeft ook nog eens een monopolie op het hoofdrailnet. Er is dus geen enkele marktwerking voor de OV-reiziger: als ik met het OV van Zwolle naar Amsterdam wil, is er geen andere aanbieder met een gelijkwaardig product. Dus in de praktijk is NS wel degelijk een overheidsbedrijf. Vorig jaar is er nog een staatssecretaris afgetreden omdat het bedrijf slecht presteerde... dat zal echt niet gebeuren als Albert Heijn (Ahold) slecht presteert... Nog belangrijker is de functie van het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha