Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-07-2016, 09:13 door Anoniem

Door Anoniem: Het probleem is ook dat we steeds meer toe gaan naar een wereld waarin JIJ alles zelf moet doen. Kijk maar naar de banken, in het verleden werd je geholpen door een baliemedewerker, nu doe je met internetbankieren je bankzaken zelf. klopt, maar het werkt ook een stuk sneller. Ik kan nu op ieder moment, op iedere locatie veel van mijn bank zaken doen. Vroeger moest ik vrij nemen om "even" bij de bank langs te gaan. Nu kan ik gewoon even op mijn werk een nieuwe PIN aanvragen. Ideaal...... En als we het met de huidige salarissen van mensen de zelfde persoonlijke service zouden willen, dan zouden de kosten ineens enorm stijgen, en dat willen de klanten juist ook niet. Dus automatisering is hierin het antwoord. Het is sneller, efficiënter en goedkoper. Maar het moet wel werken. Dit heeft helaas ook bepaalde nadelen. Er komen steeds meer zaken bij door de digitalisering zoals de berichtenbox, die je in de gaten moet houden, en waarop je in een aantal gevallen tijdig moet reageren. Wie het allemaal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha