Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-07-2016, 10:03 door Anoniem

Door karma4: Voor zekere functies wordt het werk veel in privé omgeving gedaan dat maakt het niet vanzelfsprekend om dan maar privé apparatuur met die opties te gebruiken. Een diensftelefoon tablet laptop lijkt me vanzelfsprekend. Geregeld wn ondersteund door de staf. Op tijd beschikbaar en met van alles wat nodig is. Als de ict support daarin faalt dan is dat een apart te benoemen uitdaging. Je mag aannemen dat er zo iets geregeld is, en dat hij het DAAROM onhandig vond en zijn eigen adres ging gebruiken. Waarom altijd die aparte spullen meeslepen (tablet, 2nd factor token, shit alweer vergeten) als je op je eigen telefoon gewoon bij je eigen mail kunt? Zo zie je dat als je dingen als IT'er bedenkt ze bij de gebruiker best wel kunnen falen. Jij weet waarom je al die keuzes maakt maar de gebruiker ziet alleen maar de nadelen die er het gevolg van zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha