Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
In 2013 waren er al paar onderzoekers die NFC communicatie met behulp van 'n aangepast winkelwagentje op iets van 'n meter afstand konden capturen/afluisteren. hxxp://digital-library.theiet.org/content/journals/10.1049/joe.2013.0087#C5 hxxp://www.zdnet.com/article/researchers-use-shopping-cart-to-put-mobile-nfc-payment-theft-on-wheels/ Over 'n jaar of wat verdwijnen er bij de "klanten" geregeld kleine bedragen van de rekening. Te lastig om terug te vorderen want aan de klant de bewijslast om aan te tonen dat er gefraudeerd is en dat voor steeds €20-25, en de bank zegt/denkt niet mijn probleem, u bent onvoorzichtig geweest. Mensen komen daardoor net in 't rood aan 't eind van de maand, de bank denkt kassa, roodstand rente. Net als met credit card fraude, kosten worden doorberekend aan de klanten/slachtoffers, klanten komen in de problemen. En de heren bankiers denken alleen aan hun bonus ipv aan't maken van 'n betrouwbaar & veilig betaalsysteem
Beschrijf je klacht (Optioneel):