Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
DHL biedt een efficiënte mogelijkheid om douanekosten te betalen. Daarvoor is er een Online-Portal waar je de kosten kunt voldoen. Zodra dit is gebeurd wordt het pakket vrijgegeven voor inlandse verzending. Maar met de kennisgeving via email is het een en ander mis, waardoor het de kenmerken heeft van Phishing. De mail is ten eerste niet gepersonaliseerd (feitelijk een van de belangrijkste kenmerken tot nu van Phishing) en er staan ook de nodige, hoewel kleine, taalfouten in: Geachte DHL klant, Wij nemen contact met uw op in verband met uw DHL zending (trackingnummer en land van herkomst). Voor deze zending zijn douanekosten van € --,-- verschuldigd. Wij verzoeken u vriendelijk deze douanekosten online te betalen zodat DHL uw zending zo spoedig mogelijk bij u kan afleveren. Betaling van de douanekosten doet u veilig online via onze DHL Global Payment Portal: https://dhl-ar.accountis.net/gpp/nl Uw inloggegevens voor de DHL Global Payment Portal zijn: HWB: xxxxxxxxxx PIN: XXXXXX Let alstublieft op bij ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):