Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-07-2016, 13:35 door Anoniem

Het probleem zit het 'm hier in het onaangekondigd overvallen met een update. Zet ABN een alert op hun website, dat dit staat te gebeuren voor die klanten, die de software nog niet volledig up to date hebben, dan is er weer veel minder aan de hand. Klanten overvallen met zoiets "out of the blue" is m.i. een beetje slordig. Waar nog niemand het hier over gehad heeft en waarschijnlijk niet veel lieden blokkeren is het canvas fingerprinten dat ABN AMRO doet: CanvasFingerprintBlock blokkeerde voor mij op hun pagina: Blocked 2 potential HTML canvas fingerprinting attempts on this page Prevented a script on https://www.abnamro.nl from capturing the following 250px × 30px canvas (via toDataURL): 250px × 30px Prevented a script on https://www.abnamro.nl from capturing the following 250px × 30px canvas (via toDataURL): 250px × 30px Interessant zou zijn om eens een client track de tracker script rapport te zien en zoals andere reacties in deze draad al aangeven, het draait immers allemaal om 'vertrouwen". ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha