Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-07-2016, 16:11 door Anoniem

Heb al verschillende pop-up meldingen van deze edentifier2 update ontvangen. Uitermate knullige benadering van je klant als je het mij vraagt (als het van ABNAMRO komt). Op de site van ABNAMRO zie ik nog nergens een mededeling van deze update, en ik heb een mail gestuurd om te vragen of het daadwerkelijk gaat om een update van de bank, daarop wordt helaas niet gereageerd. Gezien het feit dat eerdere meldingen hier dateren van meer dan een week geleden zou je kunnen verwachten dat de bank een berichtje op de site zet. Direct op de eerste pagina, niet te missen. Kunnen ze daar meteen de link plaatsen waarmee je de installatie start. Mocht de update niet van de bank zijn dan hebben ze inmiddels al voldoende verontruste klanten gezien en moeten ze toch in hoofdletters-vette druk waarschuwen voor deze update. Maar ik ben maar een leek en zo eenvoudig zal het dan niet gaan. Anders heette het wel esimplyfier2

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha