Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2016, 09:57 door [Account Verwijderd]

Door whisspr3760: Geachte kaarthouder, Onze beveiligingssysteem heeft uw creditcard beperkt, u kunt tijdelijk geen gebruik maken van uw creditcard... bla bla bla bla... Is dit volgens jullie spam ! Dit is een hele makkelijke. Als er bij je aan de deur wordt gebeld en iemand vraagt aan je: "Geacht huisnummer 9, mag ik de naam van uw bank en de inlogggevens", gooi je dan de deur voor zijn neus niet dicht met een rotklap! Ofwel: Als de aanhef van de email was geweest 'Geachte sufferd' zou je dan twijfelen of het foute boel was? want dàt wordt verwacht van je: dat je een geachte sufferd bent. Waarom? Je naam in de aanhef ontbreekt! Regel 1 tot nu - want crimineel tuig wordt met de dag sluwer - om phishing per email 'er uit te vissen' is: Indien de aanhef niet gepersonaliseerd is en de email vraagt om privé gegevens is het phishing - zonder twijfel - waarbij ook nog geldt dat banken, credit-card verstrekkers, of betalings tussenpersonen (bijv. PayPal) of web-sites waar je een direct betaalproces ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha