Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tegenwoordig gebruik ik vaak mijn smartphone voor bankzaken, dan kan ik tenminste geen discussie krijgen met de Bank dat mijn computer onvoldoende beveiligd was. Mijn phone is altijd up to date met de laatste OS versie. Dat is nog maar de vraag: Lees:https://www.abnamro.nl/nl/prive/internet-en-mobiel/mobiel-bankieren/systeemeisen-mobiel-bankieren-app.html: Op welke apparaten werkt de app? De Mobiel Bankieren app werkt alleen op smartphones en tablets met de volgende besturingssystemen: iOS (Apple): vanaf versie 7.0 (Let op: vanaf half november heeft u versie 8.0 of hoger nodig) Android: vanaf versie 4.0.3 Windows Phone: vanaf versie 7.5 Let op: we zijn gestopt met de verouderde app voor BlackBerry. Let op: app stopt binnenkort op oudere apparaten... ...etc. etc. etc. Dus linksom of rechtsom: de banken schuiven je stilzwijgend de nodige sores en ICT-kosten in de schoenen. (als je tenminste niet om andere redenen toch al een nieuw apparaat wilde kopen) "Gratis internetbankieren?" ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):