Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2016, 10:31 door Overcome

Je zult nooit een compleet antwoord krijgen, tenzij iemand die werkt bij De Alliantie zijn mond open doet. En zelfs dan weet je niets zeker. Aan de buitenkant zien organisaties er vaak betrouwbaar uit. Dat moet ook wel, anders komt er nooit iemand als klant langs. Maar aangezien we niet bekend zijn met de processen, de user awareness, de technische maatregelen die zijn afgedwongen om jouw gegevens te beschermen, de fysieke beveiliging van data, de <vul zelf maar in> bij De Alliantie, kunnen we er geen slag naar slaan. Je zou hoogstens indirect informatie kunnen achterhalen, zoals: (a) op internet kunnen zoeken om te kijken of De Alliantie ooit slecht in het nieuws is gekomen op dit gebied. (b) controleren of ze misschien schermen met een certificaat dat ze recentelijk hebben gehaald en waaruit blijkt dat ze net dat stapje extra doen (misschien alleen voor de bühne). (c) hun secure site (https://mijn.de-alliantie.nl/login/) langs SSLLabs halen om te kijken hoe hun webserver is geconfigureerd (B ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha