Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: ... De gegevens over het tv-kijkgedrag worden alleen nog voor technisch strikt noodzakelijke doeleinden verwerkt. ... Zoals? Predictive downloaden van vaak gekeken programma's? Anders is dit, net zoals het cookiegebruik, wederom een bullshit excuus. Ik ben helemaal niet blij met de PR-draaitaal die XS4ALL tegenwoordig hanteert, maar dit is geen bullshit. Zonder logbestanden kan je, als een klant een crash of ander raar gedrag meldt, maar al te vaak niets verifiëren en niets opsporen of oplossen. Je moet terug kunnen vinden waar die klant het over heeft, wat er precies op de server gebeurd is, en hoe exotischer de fout is hoe belangrijker het wordt dat de informatie waarmee je werkt gedetailleerd en compleet is. Het probleem is dat als je de klant vraagt wat hij precies gedaan heeft voor het misging je er gif op kan innemen dat die iets anders vertelt dan er werkelijk gebeurd is, en vaak genoeg een scenario beschrijft dat helemaal niet gebeurd kán zijn. Niet omdat die klant een sukkel is, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):