Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb zo het donkerbruin vermoeden dat Facebook nu gebruikt wordt om de kastanjes uit het vuur de halen van de grote netto betalers aan het ABP-whitelisting bedrijf in Duitsland. Immers voor iets hoort wat. Jan Palant's ABP Eyeo is nu de klos van de eventueel gemaakte afspraken.. Google en consorten lopen hierbij geen risico voor hun algemeen verdienmodel. Facebook is de proeftuin,omdat het niet afhankelijk is van advertentie-inkomsten. Voor advertentie tracking is er nog niets geregeld en als het aan de grote jongens ligt, blijft dit even ongereguleerd als het wilde westen van rond 1870 was. Zo zien ze het het liefst en zo snijdt het mes altijd aan twee kanten. Google krijgt de ervaring toegespeeld van de omzeilingsexperimenten en hoopt later bye bye te kunnen zeggen tegen ABP en andere advertentie blokkers. Het kat en muisspel is dus niet zinloos, maar dient een doel, dat wij echter allen nog niet weten. Het kan alleen maar gebeuren omdat de grote massa nog geen adblockers gebruikt. Velen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):