Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een gevecht met je klanten ga je uiteindelijk altijd verliezen. Is dat risico nodig? Want waar gaat het nou eigenlijk om? Minder dan een kwart van de gebruikers gebruikt een adblocker, dat betekent grofweg gezegd dat 75% van de internetgebruikers géén adblocker gebruikt!! 75%, dat is driekwart, een ruime meerderheid. Van de kleine minderheid van 25% die wèl een adblocker gebruikt heeft, volgens Eyeo zelf, maar een heel klein deel de optie om minder indringende advertenties te tonen uitgeschakeld! Dat betekent dus dat het door fb gebruikte argument van dat deze optie verwarrend zou zijn voor gebruikers totale onzin is binnen deze context. Fb heeft juist voordeel van deze functie die de meeste gebruikers niet uitschakelen als het net zoals veel andere grote bedrijven een deeltje van haar reclame budget zou reserveren om op de whitelist te komen. Maar dat wil ze niet. En dat hoeft ze inderdaad niet te doen want heeft dan zelfs met niets doen, namelijk niet betalen en geen gebruikers verder pesten, nog ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):