Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-08-2016, 09:47 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Werkt er bij XS4ALL een incompetente privacy officer of heeft het management van de provider bezwaren van tafel geschoven? Wat moet je, als privacy- en/of security officer, eigenlijk doen als het management jouw bezwaren van tafel veegt? Een security officer zorgt voor de informatiebeveiliging. Dus in feite dat de informatie die er is niet gebruikt kan worden dan waarvoor de organisatie het heeft opgeslagen. Hij is niet (in eerste instantie) degenen die moet controleren of het beleid voldoet aan de wet. De privacy officer, ofwel de Functionaris Gegevensbescherming, is degene die moet controleren of de verwerking van persoonsgegevens voldoet aan de wet. Ik weet niet of xs4all of KPN een FG hebben. Als ze die hebben en die heeft geadviseerd om dit niet te doen en de leiding heeft besloten dat advies niet op te volgen, dan is de boete extra hoog. Zie de verhoging die KPN al een keer heeft gehad t.a.v. de inbraak op hun routersystemen. Je zou verwachten dat KPN, als recidivist, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha