Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door CSO.: Mooizo, een terecht bezwaar en een terechte uitspraak. Voor kinderen geldt hetzelfde probleem. Ik weiger zo'n gepersonaliseerde kaart te kopen om de kinderkorting te krijgen, maar betaal dan wel de hoofdprijs. Volstrekt idioot, die chipkaart heeft alleen maar nadelen voor de klant gehad. Los van de grove privacyrisico's ook nog kans op vergeten uit te checken en overstapgedoe naar andere vervoerders. Ben blij dat ik bijna nooit met het OV hoef. :*) En als een van die kinderen vergeet uit te checken mag ik de NS bellen en ongeveer al je gegevens ophoesten inclusief je geboorte datum om het geld terug gestort te krijgen. Ter controle. Ik heb gevraagd waartegen ze die geboortedatum dan gaan controleren aangezien h om een anonieme kaart ging, maar goed. En vervolgens krijg ik op mijn werk een mail van de NS of ik tevreden was over de afhandeling. WTF, hoe komen jullie aan mijn werk email NS? (Oja, mijn bas heeft een contract met de NS en heeft gemakshalve alle gegevens van alle werknemers inclusief ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):