Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-08-2016, 09:16 door Anoniem

Door Anoniem: ja, leuk truukje van de rechtbank... de kosten nodeloos hoog op laten lopen en tijd rekken, uitspraken doen waar het net liijkt of je winst boekt en dan toch niets zeggen war je wat aan hebt. en dan gaat die man vanzelf ophouden. Ik denk niet dat het een trucje is van de rechtbank, maar ben het met je eens dat het probleem hiermee nog niet is opgelost. Het is slechts een eerste stap. Ook denk ik dat ik in de rechtszaak al genoeg informatie heb ingebracht om te kunnen concluderen dat de manier waarop NS abonnementhouders discrimineert wanneer ze hun privacy willen houden, in strijd is met de wet. Dus: meer onderzoek is op zich prima, maar in deze specifieke zaak niet nodig om te kunnen concluderen dat AP aan NS moet opdragen om te stoppen met privacydiscriminatie en onnodige onnodige inbreuken op de privacy van reizigers. Misschien wilde de rechtbank de AP de kans geven om dat alsnog zelf te "ontdekken". Maar ondertussen blijf ik 66% extra betalen (bovenop het voordeelurentarief), elke keer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha