Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-08-2016, 09:22 door Anoniem

Door vanegmond: Volgens Eneco kan ik geen dubbele meter nemen. De oude is door de vorige bewoner uitgeschakeld, maar Eneco kan dat niet meer herstellen ? Wel kan ik een dubbele meter nemen....die ik niet wil. Waarschijnlijk levert Eneco momenteel alleen een slimme meter? Tja, als jij die niet wilt, dan houd het op vanuit hun. of we U kunnen ondersteunen met uw meterkast, waarvan mij nog een raadsel is, wie die onderhoud ? Stedin zegt, wij kunnen U niet vertellen hoe de schakelaars werken, dan moet U bij uw verhuurder zijn. Mijn Verhuurder zegt, Nee U moet bij Eneco of Stedin zijn. Als ik wat aan moet sluiten, en de schakelaar af zet, kan ik die niet meer aanzetten, klapt naar beneden. Dan moet de Aardlek uit, schakelaar vast houden en Aardlek snel ook weer naar boven zetten, en dan gaat het gelukkig weer. Is dat normaal met zulke meterkasten, op oude adres had ik nog stoppen, veel makkelijker :-) Stedin/Eneco zijn verantwoordelijk tot de hoofdzekering en de meter. Daarna is het je eigen verantwoording, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha