Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Leuk tekst in het SSL rapport over http://waternet.nl Pin SHA256: lCppFqbkrlJ3EcVFAkeip0+44VaoJUymbnOaEUk7tEU= Een rekening betalen gaat prima op papier en heeft zich in verleden zich zeker bewezen. Ik snap wel dat Waternet de overval techniek/methode piep gebruiken want zij willen zo op kosten besparen. De vraag is of het verstandig is om hun klanten te dwingen in om deze weg te volgen. De overheid is hier zelf een voorloper en mocht je het zelf niet kunnen dan zetten zij gratis mensen in om je in bibliotheken te helpen met het invullen van de vereiste formulieren en lezen van post die de overheid aan de burger zend. Het is inderdaad laakbaar dat de inlognaam en het wachtwoord tezamen gezonden wordt. Verder is het alleen het subdomein www voorzien van een goed certificaat. Het certificaat van het hoofddomein is een zooitje en dat ondermijnt het vertrouwen in het gehele domein. Zeker een haastklus geweest en rommel is nog niet opgeruimd nu alles werkt en er waarschijnlijk eindelijk vakantie kan worden ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):