Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-09-2016, 17:51 door Woopie

28-08-2016, 20:46 door Erik van Straten In de brief stond dat, als ik de slimme meter echt niet wil, ik dat op de website van stedin aan kon geven. Dat leek mij netter dan wachten tot een monteur belt om een afspraak te maken. Klopt, zou ik in eerste instantie ook doen, daar rekenen ze op, dat je je netjes gedraagt, terwijl dat soort "diensten" normaliter te keer gaan als een dolle olifant in de porseleinkast. Als ik zoiets zou meemaken en ik moet iets invullen wat ik echt niet wil, dan vul ik helemaal niets in en laat dan maar een monteur voor niets aan de deur komen. Is natuurlijk a-sociaal, maar daar vragen ze dan ook om, toch? Door Anoniem: Ook gemeenten hebben de neiging om en telefoonnummer en adres en emailadres VERPLICHT te vragen als je een melding wilt maken over een losliggende stoeptegel. Ik maak nog gekker mee: Mijn gemeente doet mee aan apart plastic ophalen. Daarvoor moet je dan speciale plastic zakken aanvragen op http://www.zakkenbestellen.nl/. Ook daar presteren ze het dan weer, om een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha