Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-04-2003, 18:43 door Anoniem

Ik denk dat het probleem is dat consumenten de nadelen van de huidige automatische betalingswijzen veel te veel als normaal zijn gaan beschouwen en daarom steeds vaker maar meegaan met het systeem. Je kan bijna niet anders. Het is nl al jaren zo dat de banken veel en veel te weinig aan controle doen en de gevaren af doen met een enkel zinnetje als "als het mis gaat komt u toch gewoon even klagen en we zetten het weer recht". Het idiote is dat een groot deel van de verantwoordelijkheid van de bank wordt afgeschoven op de gebruikmakende bedrijven met enkele zinnetjes in de voorwaarden dat deze van het systeem gebruik mag maken als ze aan voorwaarden voldoen. De bank ontvangt alleen de opdracht en verwerkt deze. Gaat een bedrijf de fout in dan krijgen ze alleen een lichte tik op de vingers maar worden als klant behouden. Je kan schreeuwen wat je wil, maar de bank roept lekker terug: u wil makkelijk? Dan doen wij dat ook en leef er maar mee. En als dat een paar jaar zo is geroepen en er komt geen goede ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha