Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Echt wat een onzin. Sowieso lijkt (is?) het probleem dusdanig klein dat het dit niet rechtvaardigt. Zoiets kan je aanvechten tot aan één of andere hoge raad, en dan krijg je vast gelijk. Maar behalve dat, is het veel makkelijker om fraude op te sporen. Namelijk gewoon door de klant (wij dus) een factuur te laten controleren. Natuurlijk is dat niet altijd even handig en makkelijk (ziekenhuis DBC codes), maar het is natuurlijk prima te detecteren als er een bepaalde declaratie wordt gedaan voor een behandeldatum waarop jij gewoon iets anders aan het doen was en niet 'behandeld' werd. Maar nee, alles moet nu eenmaal direct naar die verzekeraar en het wordt daarmee er niet transparanter op. De incentive als klant is natuurlijk dat je 'met z'n allen' de premie laag houdt door samen fraude te bestrijden. Sowieso is fraude denk ik veel gevallen een erg groot woord, en waarschijnlijk eerder geval van administratieve fout. Niet om het goed te praten, maar wel om het in een perspectief te plaatsen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):