Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Originally posted by Wietse Ehmm ligt aan mij hoor maar, in zoon geval stuur je het nieuwe wachtwoord toch op via een aangetekende brief naar het post adres van de persoon in kwestie. In het ergste geval krijgt iemand dus een nieuw wachtwoord zonder daar om gevraagt te hebben. Tenminste zo deden we het hier op mijn werk. (real-life scenario) Directeur marketing belt op: Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Helpdesk: Ok meneer, we zullen u een nieuwe per post opsturen. Directeur: Maar ik moet nu bij mijn bestanden want ik moet zo een presentatie geven. Helpdesk: Dat kan niet meneer, procedures. Directeur: Screw die procedures. Ik wil nu bij mijn bestanden anders sta je op straat. Helpdesk: ehhhmmm. Dan nog iets een wachtwoord sla je toch nooit ergens in clear text op:eek: ? Of ligt dat aan mij, die hash je toch met (SHA-1/MD-4/MD-5/whatever) en je vergelijkt de inlog hash met de opgeslagen hash. Voordeel niemand kan ooit het password uit je database vissen(ook je helpdesk niet).......... Je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):