Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Originally posted by sirdice (real-life scenario) Directeur marketing belt op: Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Helpdesk: Ok meneer, we zullen u een nieuwe per post opsturen. Directeur: Maar ik moet nu bij mijn bestanden want ik moet zo een presentatie geven. Helpdesk: Dat kan niet meneer, procedures. Directeur: Screw die procedures. Ik wil nu bij mijn bestanden anders sta je op straat. Helpdesk: ehhhmmm. [/QUOTE Real life scenario: Directeur marketing belt op: Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Helpdesk: Ok meneer, we zullen u een nieuwe per post opsturen. Directeur: Maar ik moet nu bij mijn bestanden want ik moet zo een presentatie geven. Helpdesk: Dat kan niet meneer, procedures. Directeur: Screw die procedures. Ik wil nu bij mijn bestanden anders sta je op straat. Helpdesk: Oh, ik dacht eigenlijk dat jij over marketing ging en niet over ICT. Degene die wel over ICT gaat heeft (dit) doorkiesnummer, bel hem, leg het uit en laat hem maar beslissen of we de procedure omzeilen. Als je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):