Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-09-2016, 00:26 door Anoniem

Ha dat is een goeie. Jij stelt dus dat je beveiliging moet kneden naargelang de bedrijfscontinuïteit dat vereist. Maar zo is het toch echt. Als iedereen te vertrouwen was en niemand zou stelen, dan hoef je ook geen slot op de deur te doen, geen hekken neer te zetten, geen camera's op te hangen, of gevoelige data af te schermen. Alle beveiligingsmaatregelen die je neemt staan in het kader van continuïteit. Wat als iemand onze kluis leegrooft -> einde bedrijf. Wat als onze reputatie eraan gaat vanwege een hack -> einde bedrijf. Wat als de voltallige directie in een vliegtuigcrash om het leven komt -> einde bedrijf. Ik zeg dus niet dat die maatregelen onzinnig zijn, maar alleen dat ze in het kader van continuïteit worden genomen. Dat is ook zo moeilijk aan de privacy discussie, vaak is de impact niet direct. De continuïteit wordt zelden op de proef gesteld als iemands privacy geschonden wordt. Het is niet te vergelijken met reguliere beveiliging van materiële zaken. Pas als er hele hoge boetes op zouden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha