Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-09-2016, 12:58 door Spiff has left the building

Door Anoniem, wo.21-09, 22:04 uur: Ik al lang ge-installeert, heb contact gehad met Microsoft Nederland en erkennen dit probleem. Her wordt veroorzaakt door dat Windows 10 en Wiindows 7 hier in Nederland op de zelfde Server staan. Heb je wel KB3172605 (of eerder de voorganger KB3161608) geïnstalleerd? KB3172605 (en eerder de voorganger KB3161608) bevat onder meer de fix voor het "long scan time for updates" probleem. Heb je KB3172605 (of eerder de voorganger KB3161608) niet geïnstalleerd, probeer KB3172605 dan te installeren via Windows Update. Als het installeren van KB3172605 via Windows Update niet lukt, of als KB3172605 (nog) niet aangeboden wordt via Windows Update, lees dan het volgende, en voer ervan uit wat voor jou van toepassing is: https://www.security.nl/posting/467976#posting485637  

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha