Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-09-2016, 11:33 door Anoniem

Beste Arnoud, Een vraagje: een medewerker bij de gemeente beweert totaal iets anders wat is gesproken tijdens telefonisch gesprek. Maar beide keren dat we telefonisch contact gehad hadden en uit ervaringen heb ik opgenomen. Nu is er een klacht ingediend tegen haar omdat ze volledig niet correct heeft gehandeld. ik heb de stukken gekregen en las er in idd dat ze totaal iets anders beweert wat ik telefonisch des tijd gezegd hebben en met haar afgesproken In mijn reactie wil ik zo graag aangeven dat het helemaal niet klopt wat ze beweert en het bewijs heb ik vastgelegd door het gesprek op te nemen. MIJN VRAAG IS: Als ik dat in mijn reactie aangeef of vertel, kom ik in een probleem omdat ik het gesprek opgenomen of zoals u zegt op security.nl dat het mag wanneer ik zelf ook in de opname sta?Ik hoop op een reactie van u ivm deadline op 25 sept. en alvast bedankt. Met vriendelijke groet

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha