Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2016, 12:24 door Anoniem

Wie zegt dat in alle gevallen maar één persoon toegang moet hebben tot een account? Wij (echtpaar) bestellen regelmatig bij diverse webshops en hebben daarvoor een lijst wachtwoorden: elke webshop zijn eigen wachtwoord. Bovendien hebben we bij de energieleverancier één account, voor Ziggo idem, voor de internetprovider enzovoort enzovoort. En als er iets geregeld moet worden op het gebied van de zorgpolis kennen we elkaars DigiD password. Zou een mooie bedoening worden als we voor elke webshop ook nog eens twee accounts zouden moeten hebben omdat er nog alleen persoonlijk ingelogd kan worden. En inloggen bij de andere instanties zou dan alleen kunnen als de betreffende persoon achter de computer zit. Wat nu als één van de twee (ernstig) ziek is of een tijd in het buitenland? Want dubbele accounts bij dergelijke instanties kun je vergeten! Ik zie het nut van persoonlijke accounts alleen bij die zaken die daadwerkelijk persoonlijk zijn: Belastingen, uitkeringen, pensioen, toeslagen etc. Voor alle ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha