Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-10-2016, 12:28 door Anoniem

Dat het doen van een betaling zonder pincode makkelijk(er) is snap ik helemaal. Dat het in sommige gevallen veiliger is om geen pincode in te hoeven toetsen ook. Maar waarom, waarom in hemelsnaam moest dit zo nodig contactloos? Wat is er zo 'lastig' aan het invoeren van je bankpas? Als je ook grotere bedragen afrekent en je pincode in moet voeren dan is er eigenlijk al helemaal geen voordeel meer om dit contactloos te doen. Volgens mij introduceer je hierdoor zelfs nog een extra risico: mensen zullen hun pas bij de betaalautomaat houden en hebben daardoor geen hand meer vrij om het invoeren van hun pincode af te dekken (toegegeven: lang niet iedereen deed dit bij het 'ouderwetse' pinnen maar dan nog.) En wat ik mij ook afvraag: waarom is de pre-authorisatie verdwenen? Als we het hebben over sneller af kunnen rekenen lijkt mij dit iets waarmee behoorlijk wat winst werd geboekt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha