Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: wat er met klachten procedure is gebeurt..??? Geen idee. In hun zonarme locatie gestopt waarschijnlijk. Dat was de doorslaggevende reden voor mij om bij Rabobank te vertrekken. Klachtafhandeling werd gedaan door de lokale afdeling. Mijn verzoek om de klacht te escaleren naar het hoofdkantoor (waar die thuishoorde) werd geweigerd. Misschien probeerde ze zo het aantal klachten te beperken en hun baan te redden, maar de klacht zelf ging over de centrale organisatie. Verder heb ik ook zoiets meegemaakt wat "17:54 door Anoniem" zegt, alleen bij een ander SNS merk en qua impact nog erger. SNS heeft een aantal dochterbedrijven waar men er niet voor schuwt om kopie paspoort en alle aanvraagformulieren via email toe te sturen als ze gewoon een aanvullend document willen hebben om een rekening te openen. Dat geeft ook wel aan hoe ze er intern mee omgaan. Is het nog zo dat als je een pakje ophaalt bij een postnl ophaalpunt dat het nummer van het paspoort wordt opgeslagen? Daar moeten ze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):