Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-10-2016, 14:48 door [Account Verwijderd]

De vraag of het hier thuishoort is hetzelfde als ik dagelijks in mijn werk mee maak. Ik werk voor 14 scholen, en alleen accountgerelateerde zaken. Ik krijg dagelijks "Ik kan niet printen", "Ik heb geen homedirectory", "Mijn beeldscherm is kapot". Dit is zaak voor de lokale werkplekondersteuners. Maar gebruikers gooien het gewoon "over de muur" omdat het een "computer probleem is, mijn account werkt niet". In dit geval is het issue niet security gerelateerd en zou een intelligente gebruiker dus moeten weten wat de oorzaak is en DUS bij Hitman site moeten kijken. Want het is een applicatie probleem, geen security probleem. Dit is echter te moeilijk; Het is een "ding over beveiliging", dus ik gooi het bij de eerste de beste groep die over beveiliging gaat over de muur. Uiteindelijk duurt het voor een gebruiker dan langer om een goed antwoord te krijgen; Sommige beheerders sluiten gewoon zo'n call met "joh, NMP (oftewel: "Wat doet deze post op een security forum")" , anderen gaan aan de slag voor je maar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha