Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Niet de two-factor authenticatie is hier de zwakte. Verizon en in het bijzonder de mensen die daar werken blijken de zwakte te zijn. Ik zou hier toch wel wat meer duiding in verwachten door de redactie van security.nl. "Boogie2988" zou Verizon aansprakelijk moeten stellen. Het is inderdaad erg jammer dat hier aan voorbij word gegaan. Het probleem ligt in dit geval heel duidelijk bij Verizon. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk bekend dat bij iedere beveiliging de mens meestal de zwakste schakel is dus daar kan je van te voren al rekening mee houden. Dat rekening houden is een beetje lastig, als je een dienst afneemt zit er altijd ergens iemand die in staat is om jouw spullen aan een ander te geven, en dat blijkbaar soms ook doet. Het is natuurlijk heel klantgericht als de eerstelijn direct zaken voor de klant mag wijzigen, maar dan moet je ze wel verdraaid goed opvoeden tegen social engineering. Want dat bijt klantgerichtheid, dus daar zul je je mensen in moeten helpen. Dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):