Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2016, 21:22 door GeminiAlpha

Door GeminiAlpha: @ Spiff Precies gedaan (!) wat in https://support.microsoft.com/en-us/kb/3200747 staat en de 2 .msu bestanden voor 64-bit gedownload en opgeslagen.Daarna in de aangegeven volgorde gerund en vervolgens ge -re-boot. enzovoorts De volgende morgen trof ik een ge -re-boote laptop aan die op me wachtte. Weer even windows update gestart en nu moesten er nog c.a 8 updates achteraan. Die gingen ook vlekkeloos. Vanavond weer even windows update gestart en nu moesten er nog c.a 20 updates achteraan. Die gingen ook vlekkeloos. Ik denk dat ik nu helemaal "bij" ben. Volgende week kan ik m'n zus gelukkig maken met een bijgewerkte laptop voorzien van een geheel bijgewerkte Windows 7 Home Premium versie. (Als er verder niks ellendigs gebeurt) Spiff, hartelijk bedankt voor je compacte conclusie die mijzelf in het bos vol bomen volledig ontging en mij op het goede, zeer werkzame spoor bracht, waardoor het weer een veilig systeem werd. Amen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha