Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Kijk weer een verkapte advertorial. Nu weer iemand als nieuws in de media te komen omdat die zich zogenaamd zorgen maakt over persoonlijke data waar zijn reparatiebedrijf toevallig professioneel mee om gaat. Wat Richard Stiennon er even niet bij zegt is dat er in de afgelopen 15 jaar miljarden meer telefoons ter reparatie aan zijn geboden waar de gebruikers ook niet meer bij hun data konden door defecten. En die gebruikers weten ook niet wat er met hun data is gedaan. Het is dus kul dat dit uniek is. Ook hier blijkt uit niets dat een verslaggever, Matt Hamblen van Computerworld, goede journalistiek toepast. Hij heeft er maling aan of de zaak werkelijk uniek is, stelt geen enkele kritische vraag, past geen hoor en wederhoor toe, geeft een bedrijf de ruimte om bij naam een onderwerp tot nieuws te maken en dat is dan nieuws van een senior editor. Security is in de media hot omdat het aandacht trekt en dat aandacht trekken is belangrijker dan het onderwerp.
Beschrijf je klacht (Optioneel):