Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Er is al in 2012 een klacht ingediend over het plan om TF af te schaffen, en Stedin heeft daarop antwoord gegeven. Het is eventueel mogelijk om erover mee te praten: http://www.klachtenkompas.nl/stedin/zonder-slimme-meter-geen-piekdal-tarief maar denk dat dit weinig zin heeft, omdat Stedin al afdoende antwoord heeft gegeven. Belangrijkste deel van het antwoord van Stedin: "U geeft aan een compensatie te willen ontvangen voor misgelopen voordeel. Uw leverancier rekent uw verbruik met u af. Zij kunnen u dan ook verder informeren over verdere gevolgen van de tariefsturing via het TF-signaal." Dus voor vragen over een compensatieregeling: vraag het je energieleverancier. Ben je ontevreden over het antwoord, dan kan je denk ik het beste terecht bij ACM of bij hun "voorzet-zusje" Consuwijzer die bedoeld is voor consumenten. Toezichthouder ACM bepaalt nl. wat energiebedrijven wel en niet mogen, en zij zouden er voor moeten zorgen dat het allemaal maatschappelijk verantwoord blijft. Dus ook dat houders van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):