Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-11-2016, 06:29 door Anoniem

Onlangs mijn HP laptop (Windows-10 en 2 maanden buiten gebruik) een update gegeven met de Anniversary Update. De laptop was qua Windows en HW in top toestand, nooit problemen gehad. Dus de update zou wel loslopen! De update nam vele uren, ik schat 5 uur. Ik had ergens gelezen dat het download volume 3 GB zou zijn. Nou bij mij was dat 6 GB. Na de update "even" een disk image maken met Acronis 2016. Ging niet want Acronis stopt met error 0x8000ffff: ook waren er problemen met de Shadow copies. Om na te gaan of het bij Acronis lag, installeerde ik Macrium. Macrium stopt met een CRC error. Onduidelijk of het een disk HW fout is of een SW fout of een currupted file. Dus tweemaal chkdsk laten lopen. Daarna opnieuw met Macrium proberen. Het gaat weer fout, nu met een MFT error. Als dat waar is dan zal de disk wel ok zijn en zal de MFT beschadigd zijn. Opnieuw chkdsk laten lopen (voordat ik eventueel Spinrite te hulp ga roepen). Resultaat: nu werken Macrium alsook Acronis en ik heb vlug twee ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha