Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een klant van mij kreeg vandaag ook deze brief. Een link naar een niet Microsoft site en als je meer informatie wilt dan kan je contact opnemen met je speciaal toegewezen account manager. De contact informatie kan je vinden door in te loggen op de niet Microsoft site. Mijn eerste gedachte was: gooi de brief maar weg, typisch fishing. Iets wat ik ook gedaan zou hebben als de brief aan mij persoonlijk zou zijn gestuurd. Mijn reactie naar de klant was: ik ga morgen wel even bellen want ik vertrouw de brief niet. Dit alleen maar omdat het een grote klant van ons is en de brief per post kwam. Ik wil toch even uitsluiten of dit niet een onhandige actie van Microsoft is. Nu lees ik hier net dat de link legitiem is. Ondanks dat ga ik morgen toch even bellen. Ik vind dit erg onhandig van Microsoft. Ik probeer mijn klanten juist bij te brengen om links te controleren voordat je ze aan klikt en nu krijgen ze een onbetrouwbare link die toch legitiem lijkt. Hoe ga ik dat uitleggen?
Beschrijf je klacht (Optioneel):