Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2016, 18:10 door [Account Verwijderd]

Een manier om deze vorm van Phishing tegen te werken zou een extensieve communicatie tussen zender en ontvanger zijn over het T&T nummer (Track en Trace) Alle email die leurt over pakketzendingen met opmerkingen over al- of niet iets misgaan met de/een zending valt dan door de mand omdat geen bekend T&T nummer kan worden opgehoest. In theorie zou dit volgens mij op nationaal niveau werken, maar de praktijk zou dan wel moeten zijn dat iedereen zich houdt aan afspraken, zoals voor de verzender dat hij/zij per email aan de geadresseerde altijd het T&T nummer doorgeeft. Internationaal ligt deze procedure moeilijker; zeg maar gerust op zijn gat, want dan is er vaak sprake van meerdere pakketbehandelaars die allen een nieuw T&T nummer hanteren. Er zijn wel uitzonderingen zoals UPS die van 'Door to Door' kunnen leveren. (Waarschijnlijk ook wel andere maar UPS schiet me alleen te binnen)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha