Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Maar als 9 van de 10 apparaten vanuit nederlandse (web)winkels verkocht wordt ben je meteen 90% van het probleem kwijt. Het is gewoon onrealistisch om 'support' te eisen gedurende de verwachte levensduur van een apparaat, want het is namelijk dat waarvoor D66 pleit in dit geval. Sorry, maar ik heb nog Sun hardware uit 1988 welke nog prima draait op recente Linux distro's die er naar geport zijn, dus daarmee kan ik (hetzij beperkt) het internet mee op. Moet ik dan verwachten dat de fabrikant nog voor zo'n apparaat support biedt? Security updates? Onzin. En dit is een extreem voorbeeld, maar is de meer 'internet op things'-hoek (wat dat ook precies moge zijn??), denk aan een huis tuin en keuken router, heb ik zo ook apparaten die na 10 jaar nog prima werken, maar daarvoor kun je toch geen eis stellen dat de fabrikanten (ingehaald door "de kennis van nu") allerhande support moeten blijven voeren? En nogmaals, waar trek je de lijn. Wat is IoT? Net zo'n commerciële flut term als 'cloud' of 'big ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):