Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-11-2016, 12:20 door Anoniem

Wij zijn ook opgelicht via Airbnb. We dachten een mooi huis op Sicilie geboekt te hebben maar helaas zijn we onze €2750 kwijt. Het ging bij ons als volgt. We hebben eerst via Airbnb contact gezocht met de verhuurder, deze reageerde direct en vroeg of we via zijn persoonlijke email wat meer informatie over onszelf wilde delen, vonden wij heel logisch aangezien het een erg mooi huis was. Normaal gesproken kun je geen email adressen versturen in Airbnb berichten maar ze weten dit op een knappe manier te omzeilen. Vervolgens werd gevraagd of we de boeking op Airbnb wilden aanvragen, dit hebben we gedaan maar deze werd afgewezen. We hebben de oplichter toen gemaild, die vertelde dat er zogenaamd een storing was in het boekingssysteem en dat een werknemer van Airbnb contact met ons ging opnemen. Er werd inderdaad via de mail contact met ons opgenomen door ene John van Airbnb, de mail leek afkomstig van Airbnb maar bleek achteraf gewoon van de oplichter zelf. Er werd gebruik gemaakt van support@contactairbnb.com ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha