Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2016, 16:43 door Anoniem

Ik vind dat "namaakgoederen" een zaak is tussen de verkoper en de merkeigenaar, en dat de klant/koper daar niet in betrokken hoort te worden. Als ik goederen wil kopen aan de hand van het aanbod van een (web)winkel dan vind ik niet dat het mijn verantwoordelijkheid is om te onderzoeken of het merk of zelfs het uiterlijk van die goederen door een ander bedrijf wellicht geregistreerd is en het daarom een "namaakartikel" betreft. Het zoeken van een geschikt product is tegenwoordig al lastig genoeg en deze extra actie daarbij daar zit ik niet op te wachten. (het is echt niet zo dat iedere consument een "working knowledge" heeft van merken die op allerlei gebied geregistreerd zijn. als ik iets moet kopen wat niet mijn primaire belangstelling heeft dan weet ik echt niet of het een bekend merk betreft of eventuele namaak daarvan)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha