Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-12-2016, 16:27 door Anoniem

Door Anoniem: "We have asked Sony some questions regarding the nature of the backdoor, intended purpose, when it was introduced and how it was fixed, but they did not answer." Ziet er duidelijk uit als een backdoor, anders reageert de fabrikant lijkt mij wel ^^ Als je wat werk ervaring hebt in een enterprise omgeving (of uberhaupt wat ervaring) trek je deze conclusie niet zo snel . Van de corporate woordvoering, naar de business unit waar het product onder valt, het uitzoeken van de feitelijke realiteit binnen die BU , en alle communicatie naar buiten via Legal duurt wel even. Nog meer als componenten ingekocht zijn van derde partijen , want dan gaat datzelfde proces daar ook spelen. Elke formele uitspraak van het bedrijf _kan_ juridische/product aansprakelijkheids kosten met zich meebrengen . Ook als de realiteit (en het statement) is "foutje van developer die de "debug" optie in de build aan liet staan" - is dat feitelijk het erkennen van een product defect . De traagheid zit er gewoon in, en is an ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha